De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 Silk-épil Beauty Set 7 7-885 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubber, Gezichtsreiniger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

EstherW 18-06-2019
  • Product gekregen

Geen ingegroeide haartjes meer!

Wat een verademing!
Ik heb de Braun Silk-épil 7 nu een paar weken in huis en het verschil met mijn oude epileerapparaat is groot. Ik heb bijna geen ingegroeide haartjes meer!
Ik scrubde altijd al maar met het scrub-opzetstuk waarschijnlijk toch nog beter en sowieso vind ik het epileren prettiger met de Silk-épil. Het lampje staat goed gericht en de bediening werkt ook fijn. Opzetstukken verwisselen gaat prima.
Ook de face-spa die erbij zat is een heerlijke luxe, ik ben blij dat ik dit apparaat heb gekregen om te testen, ik ben zeer tevreden.
Ik vind het erg prettig dat het apparaat onder de douche of zelfs in bad is te gebruiken, scheelt weer tijd en voelt prettig.

Pluspunten

• geen ingegroeide haartjes meer
  • laadt snel op
  • nat te bebruiken
  • complete set

brigitte101 12-06-2019

Onlangs de Braun Epilator Silk Epil 7-885 BS mogen ontvangen. Wat me eerst opvalt de mooie doos waar het in zit. Ziet er luxe uit. Ook de epilator, borsteltjes etc zien er aantrekkelijk uit. Lekker om een paar uurtjes aan jezelf te besteden en dit uit te proberen.
Direct de epilator aan de lader gedaan om op te laden. Er zit ook een gezichts borstel bij en 1 voor de hals en decolleté. Echt een spa-ervaring in je eigen badkamer. Heb er nu al zin aan om te gebruiken en te testen. Ik heb deze Braun epilator gratis ontvangen om te testen.
Als eerst een keer de borstel voor gezicht gebruikt. Heerlijk. Je huid voelt heerlijk zacht erna. Ook voor de decolleté is het heerlijk. Ook erg gemakkelijk dat je het gewoon onder de douche kan gebruiken.
Het epileren van mijn benen blijf ik pijnlijk vinden. Gescrubd van tevoren maar helpt bij mij niet. Nadeel van epileren vind ik dat je haartjes iets langer moeten zijn, anders pakt de epilator de haartjes niet goed.
Ik heb de epilator nat en droog geprobeerd en ik zelf geef de voorkeur aan droog. Ik vind dat het best wel veel tijd kost om alles goed te epileren en ik vind dit zonde van het waterverbruik om dit onder de douche te doen.
Ik heb deze epilator dan gratis ontvangen, maar de prijs in de winkel vind ik het ook wel waard.
Al met al een top epilator.

Pluspunten

• zowel droog als nat te gebruiken
  • luxe uitstraling
  • extra mogelijkheden

Minpunten

• prijzig

jes 29-05-2019
Heb de Braun Silk-épil Beauty Set 7 7-885 Epilator nu een tijdje in gebruik, en wat een mooi apparaat is dit. In de doos zitten een epileerapparaat en een facespa ook zitten er genoeg accessoires bij. Na vroeger altijd voor de benen het scheermesje te hebben gepakt om de benen glad te krijgen is dit epileer apparaat wat ik gratis heb gekregen eerst even wennen in het begin maar wat glad worden de benen weer met dit epileer apparaat, ook de facespa is lekker om even je gezicht te scrubben.
Al met al is dit apparaat zeker een aanrader.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • veelzijdig

Minpunten

• prijzig

Sjoukje 09-05-2019

Deze Silk-épil Beauty set zit een eenvoudig te bedienen veelzijdig epileer apparaat en een Face-spa om je gezicht mee te reinigen.

Het epileer apparaat maakt waar wat in de beschrijving staat dat hij tot wel 4 keer kortere haartjes verwijdert dan dat wax doet en de micro grip technologie verwijdert de haartjes efficiënt bij de wortel en zo blijven ze ongeveer tot vier weken weg, ik heb hem drie weken terug voor het eerst gebruikt en er zijn nog maar weinig haartjes terug gegroeid.

Het scrub opzetstuk heb ik nu ook al een paar keer gebruikt en de geschubde lichaamsdelen voelen nadien zachter en gladder aan.

Het scheer en trim opzetstuk is ideaal voor de gevoeligere plekken, zijn extra massageopzetstuk voor een extra zachte epilatie en Huidcontactopzetstuk voor grondig epileren maakt het hem een zeer veelzijdig apparaat.

De Face-spa om je gezicht mee te reinigen is een effectief apparaat om oneffenheden los te maken en te verwijderen en ook deze doet wat hij hoort te doen.

Deze Silk-épil Beauty set is een must have voor iedere vrouw, ik zelf kreeg dit apparaat gratis om te testen en mijn bevindingen te delen zodat andere vrouwen een indruk krijgen van wat er zoal mogelijk is met het epileer apparaat en de face-spa en of hij of ze doen wat ze beloven.

Het enig nadeel is de manier van opbergen in het bijgeleverde zakje deze is vrij klein om alles in te bewaren en niet geschikt om de Face-spa in op te bergen, omdat dit borsteltje geen beschermkapje heeft worden de haren van de borstel plat gedrukt.

Pluspunten

• Effectief
  • gladde en zachte huid

Minpunten

• Het opberg zakje

Bakker 03-05-2019

uitgebreide set voor ontharen

Mooie en degelijke uitgebreide set om je lichaam te verzorgen. Op het basisapparaat kunnen drie wisselstukken, voor epileren, voor scheren en ook voor lichaamsmassage of het inmasseren van crèmes. Het andere handstuk is voor gezichtsroutines. scrub bv. Handig te verwisselen en ook te gebruiken onder de douche. Doordat ik hem gratis mag testen, wil ik het epileren voor het eerst wel proberen. Ik vind het best een beetje pijnlijk, maar je went er vast aan. Hij pakt goed de haartjes en niet je vel. Er schijnt ook een lampje mee, zodat je meer ziet wat je doet. Er had wel een hardcover beschermdoosje bij gemogen om te vervoeren. Nu zit er een zacht zakje bij. Voor zo'n prijzig apparaat had die bescherming nog een leuk extraatje kunnen zijn.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk te verwisselen
  • ook onder de douche te gebruiken
  • beschermtasje erbij
  • verwenset

Minpunten

• had hardcover tasje bij gemogen

Sandradegreeuw 01-05-2019

Een mooi apparaat met als extra een FaceSpa, echt super heerlijk voor het reinigen van je gezicht en andere gevoelige delen. Je huid voelt na afloop heerlijk zacht aan. De silk-epil zelf is niet helemaal gevoelloos maar het resultaat is supergoed. Je hoeft helemaal geen druk uit te voeren maar het apparaat kan je gewoon rustig over je lichaam laten glijden. Ik had het geluk om het apparaat gratis te mogen ontvangen om deze te testen en ik zal deze zeker blijven testen.

Pluspunten

• glijdt goed over je lichaam
  • mooi apparaat

Tanja van der Valk-Partal 29-04-2019

Ik ben altijd van het scheren geweest en ben al een tijdje op zoek naar een alternatief. Ik heb veel zitten googlen en toen ik de kans kreeg om deze Braun Epilator Silk-épil uit te proberen, heb ik dit met 2 handen aangepakt.
En ja, de eerste keer epileren deed pijn, maar het wordt steeds minder en went echt! Ik heb nu een paar zachte haarloze benen! Dus echt super! Het gebruik is echt super makkelijk.
De scrubborstel en losse gezichtborstel is zo lekker! Zelf mijn dochter van 10 pakt deze steeds als ze crème op haar gezicht wilt smeren..
Echt een aanrader dus!

Fisla 29-04-2019

Ik heb meer dan 5 jaar plezier van een ouder epileertoestel van Braun gehad (die nog werkt!, maar was wel aan het vervanging toe) en daarom was ik heel blij om de nieuwe Braun SE7 885 BS te kunnen vergelijken. Het is te zien dat de technologie verbeterd is, epileren gaat sneller en makkelijker dan met het oudere toestel en deed helemaal geen zeer (benen en bikinilijn)! Ik vind het extra fijn dat de hele set volledig waterdicht is en kan makkelijk in het bad of douche gebruikt worden. De scrubborstel is een heel leuk extraatje maar die heeft een min puntje omdat het borsteltje er makkelijker van afvalt. De FaceSpa (5365) vind ik heel goed, het komt met een borsteltje voor gevoelige huid, en is perfect ook voor mijn tiener zoon. Ik kreeg dit apparaat gratis om uit te testen, maar ik ben zo tevreden dat ik alvast extra borsteltjes voor de facespa heb besteld. Ik zou het zeker aan iedereen aanraden!

els 28-04-2019

meer dan alleen epileren !

Dit apparaat doet veel meer dan alleen epileren ! Het heeft mij aangenaam verrast, want dankzij de Face Spa werd mijn huid heerlijk zacht. Het heeft een lange autonomie waardoor ik het meerdere keren gebruik zonder herladen. Het resultaat is zachte, gladde benen die langer haarvrij blijven dan bij het scheren met mesjes.

Pluspunten

• autonomie
  • FaceSpa

rilana 28-04-2019

Verrassend effect zonder pijn!

Voordat ik dit apparaat de Braun Epilator Silk-epil SES7-885 BS had, heb ik nog nooit eerder een epileertoestel gebruikt dus ik was dan ook een beetje bang om het de eerste keer te gaan gebruiken. Ik heb hem nu al een aantal keren gebruikt en ik moet zeggen ik ben erg blij met de veelzijdigheid van het apparaat. Ik mocht deze testen. Het epileren viel eigenlijk reuze mee, het ging veel beter dan verwacht, het ging snel en deed helemaal geen zeer, daarvoor gebruikte ik een scheermesje maar dit is net zo gemakkelijk en snel. De sensitive brush vind ik ook wel heel erg fijn om mijn wekelijkse scrub beurtje mee te doen. Ik zou niet meer zonder kunnen zo aangenaam verrast ben ik door dit apparaat. Het zakje voor de attributen daar had ik liever een hard tasje voor gehad waar je ze in op kan bergen wat ook tegen water kan. Zou makkelijker zijn in de badkamer. Voor de rest een pracht apparaat! Een mooie 10 krijgt het apparaat van mij!

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • veelzijdig
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• prijzig

Daniella J 28-04-2019

Handleiding ingewikkeld

Eindelijk geen schoonheidsspecialiste meer nodig bij het ontharen! Apparaat is simpel in gebruik al is de handleiding nogal ingewikkeld. Blijft wel gevoelig na een paar keer gebruiken, heb dan ook wel een gevoelige huid.

Pluspunten

• Kwaliteit

Minpunten

• onduidelijke info in handleiding